poniedziałek, 3 października 2016

Post (nie)pożegnalny

Jak zapewne zauważyliście znów od dłuższego czasu mnie nie było. Nie będę tym razem się pokrętnie tłumaczyć, powiem prosto z mostu, że zawieszam przynajmniej tymczasowo swoją działalność. Dlaczego? No cóż, klasa maturalna, prawko, mnóstwo zajęć pozalekcyjnych. Liczyłam na to, że jeszcze pociągnę te kilka miesięcy, ale od już września przyszła praca z grubej rury.
Nie będę też ukrywać, że nie mam pomysłów na posty, nie mam czasu by cokolwiek wymyśleć a co dopiero zrealizować, wierzcie lub nie, ale do napisania tego krótkiego wpisu zabieram się od tygodnia. Kiedy się zobaczymy? Nie mam pojęcia, jeśli przyjdzie na to pora to być może wrócę na bloga. Tak na BLOGA, gdyż na pewno będę aktywna na Instagramie czasem może na fanpage'u.
Póki co mówię wam na razie, trzymajcie się;)...

... i jeszcze trochę lawendy na pożegnanie:)


16 komentarzy:

  1. Powodzenia z prawkiem i maturą ;) Ja miło wspominam ten czas, ale wiadomo, czasu mało, kiedy zależy na wynikach i wymarzonych studiach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia i czekam na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia z maturą i prawkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja życzę powodzenia w tym ważnym dla Ciebie roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może chociaż jakieś zdjęcie włosów od czasu do czasu? Bez pisania czegokolwiek...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia i dużo motywacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam z niecierpliwością na nowe wpisy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Usually, I do not learn post on blogs, however, I would like to say that this write-up very forced me to check out and do so!
    groupe sanguin AB

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Dziękuję za każdy cenny komentarz przez ciebie pozostawiony;)
Bądź szanującym się człowiekiem i nie SPAMUJ.
SPAM to komentarz obraźliwy (taki zostanie usunięty) lub z adresem twojego bloga.