piątek, 21 sierpnia 2015

Wyniki ankiety!



Chciałabym bardzo podziękować osobom, które znalazły chwilę aby przedstawić mi swoją opinię na temat bloga. Nie przedłużając już wstępu zapraszam do zapoznania się z wynikami:)

Najwięcej czytelników bloga, 39,4%, jest mniej więcej w moim wieku (16-19 lat), zaraz za nimi, 33,3% osoby w wieku 20-25 lat. Zwykle jesteście blogerami (66,7%), ale też znajdują się anonimowi czytelnicy (33,3%). Zdecydowana większość trafia do mnie z innych blogów, aż 87,9%.

Wpadacie do mnie zwykle gdy napiszę coś nowego, bądź co 2-3 dni, (9,4 % zdeklarowało się, że odwiedza mnie codziennie z czego bardzo się cieszę;)).
Następne pytanie dotyczyło  kategorii postów, jakie lubicie czytać. Do wyboru miałyście włosy, cerę i kulinaria (ta zakładka jest raczej dodatkowa). Oczywiście wszyscy kochają włosy (97%) :D
Z bardziej szczegółowej analizy wynika, że wasze ulubione posty to Niedziele dla włosów (71,9%), Porady (59,4%) i po równo DIY i Recenzje (43,8%). Od razu mówię, że częściej dodawanych postów nie będzie, piszę około 3 razy na tydzień, czyli mniej więcej co 2 dni. Nie mam czasu na codzienną publikację nowych wpisów, byłyby robione na prawdę na szybko i bez przemyślenia. Poza tym każdy ma też prawo do własnego życia;)

Ktoś chciał przeczytać o sposobach na gładkie włosy bez obciążenia, także zapraszam klik. Tematyka lifestylowa i moda to nie moja bajka.  Chcecie się dowiedzieć jak radzę sobie z wypadaniem przez słońce, odpowiedź brzmi jeszcze sobie nie radzę, wciąż szukam złotego środka. Lubicie też nowości. Staram się nie pisać o czymś co już było, zawsze przed napisaniem posta przeszukuję internet czy nie ma już coś o podobnej tematyce. Jeśli piszę recenzję produktów znanych to znaczy, że albo bardzo je lubię, albo nienawidzę. W przypadku popularnych kosmetyków Gloria nie znalazłam recenzji porównawczej, dlatego zdecydowałam się ją napisać.

Wiele z was chciało dowiedzieć się czegoś o samej autorce, co nie ukrywam było dla mnie zdziwieniem. Postaram się więc wspominać częściej o sobie;)

Co do wyglądu bloga to większość niczego by nie zmieniła, uważacie, że jest w porządku. Dziękuję za propozycję zmiany czcionki, faktycznie teraz wygląda to znacznie lepiej. Chcecie również trochę więcej kolorów, wyobrażacie sobie na przykład dodatkowo niebiesko-żółte motywy, bo ja nie;) Trzymam się prostoty i skromnego wyglądu. Wyznaję zasadę trzech kolorów, w moim przypadku to fiolet, czerń i szarość. Osobiście nie podobają mi się blogi na których są wszystkie kolory tęczy.

Pojawił się komentarz odnośnie zbyt dużej szerokości bloga. Niestety nie jestem w stanie dopasować się do każdego ekranu, wszystko dostosowuję do swojego, co uważam za normalne. Oglądałam swojego bloga na komputerze, tablecie, kilku telefonach i wszystko było w porządku.

Ponad połowa ankietowanych uważa, że zdjęcia na blogu są dobrej jakości, ale mogłyby być lepsze. Cały czas się uczę i staram się robić jak najlepsze. Pomysł na zdjęcia włosów w plenerze od dawna chodził mi po głowie, problem w tym, że nie mam kogo zaciągnąć na taką sesję, a po drugie chyba nie chcecie zdjęć na tle Biedronki? ;)

Jedna z czytelniczek zaproponowała stworzenie kącika włosowych porad. Bardzo spodobał mi się ten pomysł tylko muszę go szczegółowo przemyśleć. Co do fryzur to też się zastanowię.

Chcecie rozdań, konkursów i akcji. Kto śledzi mojego funpage'a wie, że już szykuję konkurs. Na razie nie mam pomysłu na wspólne akcje, może w przyszłości coś wykombinuję;)


Pozdrawiam



14 komentarzy:

  1. Też będę musiała zmontować taką ankietę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rzeczy mogą wyjść z takiej ankiety, kwestia kolorów na blogu najbardziej mnie zdziwiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło, widzę że blogowanie ruszyło u Ciebie z rozmachem! :) Ja raczej nie zdecyduję się na taką ankietę, bo i tak odpowiedzi byłoby za mało, by wyciągnąć jakieś szczegółowe wnioski. Trzymam kciuki za dalsze blogowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować nawet z kilkunastu odpowiedzi, da się wyciągnąć już w nioski;)

      Usuń
  4. Świetne wyniki, gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia akurat robisz bez zarzutu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kącik włosowych porad to faktycznie super pomysł :)
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też jestem za"kącikiem włosowych porad" :) jestem pierwszy raz u Ciebie na blogu, bardzo przyjemnie się czyta, naprawdę ciekawe posty :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Dziękuję za każdy cenny komentarz przez ciebie pozostawiony;)
Bądź szanującym się człowiekiem i nie SPAMUJ.
SPAM to komentarz obraźliwy (taki zostanie usunięty) lub z adresem twojego bloga.