piątek, 5 grudnia 2014

No to jedziemy...

Mam na imię Marta i jestem z Mikołowa. Uczęszczam do liceum ogólnokształcącego na profil biologiczno-chemiczny.
Właśnie piszę swojego pierwszego w życiu posta na swoim pierwszym blogu.

Blog rzecz jasna będzie poświęcony pielęgnacji włosów. Wiadomo, że jest już takich miejsc co niemiara, ale ten będzie dotyczył  delikatnych i rzadkich ''piórek'' ;)

Przeglądając internet z przykrością stwierdziłam, że większość włosomaniaczek to dziewczyny o gęstych, bujnych czuprynach i rzadko kiedy można natknąć się na blog cienkowłosej.

Chcę więc stworzyć takie miejsce i pomóc innym o takiej strukturze włosów jak moja.


Drugim celem jaki chcę osiągnąć jest złamanie stereotypu, że nastolatki to tylko katują włosy prostownicami, farbami z kiosku, rozjaśnianiem itp. Myślę, że napewno są wśród nich takie osoby, które wiedzą na czym polega świadoma pielęgnacja (ja niestety osobiście takiej dziewczyny jeszcze nie spotkałam).



Mam nadzieję, że mój zapał zbyt szybko nie zgaśnie i będę mogła jeszcze długo sobie tu blogować ;D

                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Dziękuję za każdy cenny komentarz przez ciebie pozostawiony;)
Bądź szanującym się człowiekiem i nie SPAMUJ.
SPAM to komentarz obraźliwy (taki zostanie usunięty) lub z adresem twojego bloga.