niedziela, 18 października 2015

Niedziela dla włosów (34) - Biovax BB do włosów ciemnych

W dalszym ciągu stosuję minimalistyczną pielęgnacje, która bardzo dobrze się sprawdza na moich włosach. Co innego muszę powiedzieć o skalpie, skupiam się teraz przede wszystkim na zwalczaniu ŁZS i wypadaniu, ale nie chcę też zapominać o długości. W dzisiejszej niedzieli nowy nabytek z coraz bardziej rozpowszechnionej linii Biovax BB. Jeśli jesteście stałym czytelnikami bloga wiecie, że jedna z tych odżywek, mianowicie keratyna i jedwab skradła już moje serce. Teraz daję pole do popisu wersji do włosów ciemnych.

1. Szampon Biolaven
2. Odżywka Biovax BB do włosów ciemnych
3. Mythic Oil

Co zrobiłam:
  • Umyłam skalp Biolavenem, spłukałam
  • W długość włosów wmasowałam odżywkę Biovax i mimo tego, że według producenta wystarczy jej tytułowe 60 sekund, ja pozostawiłam ją na kilka minut
  • Po wyschnięciu zabezpieczyłam końce Mythic Oil
Efekt:

Z tą wersją Biovaxa chyba też bardzo się polubię. Naprawdę łatwo było mi dziś po niej rozczesać włosy. Tworzą moją ulubioną gładką taflę. Nie obciążyła włosów, co było prawdopodobne. Wysoko w składzie znajduje się olej rycynowy, należący do tych ciężkich. Nic dodać nic ująć, odżywka jest równie dobra jak jej poprzedniczka.

Czy wasza NdW się udała? :)

29 komentarzy:

  1. Twoje włosy zawsze pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas przez Ciebie chodzi za mną mythic oil :P a u mnie dziś szorstko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie przestanę się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę tak ładnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja też się przyznam,że włosów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, masz takie piękne włosy, ideał. A po tym podcięciu to już w ogóle... Zazdroszczę!! Poza tym jestem ciekawa działań odżywek z Biovaxa, muszę je wkrótce wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja NdW niespecjalnie. Za to Twoje włosy jak zawsze zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! :) Nie słyszałam wcześniej o Biovaxach BB ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Twoją taflę ;) Dziś w SP była promocja, że przy zakupie za co najmniej 35 zł można kupić te odżywki za 8,99, ale jakoś się nie skusiłam :) Za to upolowałam w hebe Kallosa Omegę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie tym razem także było minimalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Biovax się nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie :) U mnie te Biovaxy się zbytnio nie sprawdziły...

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe włosy *.* Ja poluję na dobry Biovax, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam z blogowaniem http://myaloveshair.blogspot.com/ Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ile płaciłaś za mythic oil i gdzie ? mój 45ml się właśnie skończył ;<

    OdpowiedzUsuń
  15. Brzmi świetnie, z maską się nie polubiłam, ale może odżywka sprawdzi się lepiej...

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzy słowa : piękne, piękne, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja NdW była raczej prosta. :) Czaję się od dłuższego czasu i na maść końską, i na biovaxa z Keratyną. :) włosy masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę napatrzeć się na twoje włosy. Są takie lśniące gładkie i proste. Moje przy skroniach tak się kręcą że czasami już nie mam sił ich "prostować" i mam takie świńskie ogonki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjnie sie prezentuja :)! Zazdroszcze Ci tego minimalizmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Włosy perfekcja*.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje włosy na każdym zdjęciu wyglądają idealnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Dziękuję za każdy cenny komentarz przez ciebie pozostawiony;)
Bądź szanującym się człowiekiem i nie SPAMUJ.
SPAM to komentarz obraźliwy (taki zostanie usunięty) lub z adresem twojego bloga.