sobota, 4 kwietnia 2015

2015 - ROK ZAPUSZCZANIA: Podsumowanie I kwartału


Nawet nie wiem kiedy zleciały te trzy miesiące:). Jak już tutaj wspominałam, na początku roku zapisałam się do akcji zapuszczania włosów u Zielpy. Dziś zapraszam was na podsumowanie pierwszego kwartału;)




- rodzaj kuracji: picie siemienia lnianego
- czas trwania: 5 styczeń - 5 kwiecień
- częstotliwość: codziennie
- ilość opuszczonych dni: 6
- przyrost: około 5 cm
- podcięcie: 1 cm

Jak widać na zamieszczonym zdjęciu 1 łyżkę ziarenek zalewałam połową szklanki wrzątku, następnie przykrywałam i odstawiałam na co najmniej pół godziny. Często też przygotowywałam je rano i jadłam wieczorem. Kuracja nie należy do moich ulubionych, nie przepadam za smakiem, a raczej jego brakiem. Próbowałam jeść len z owocami, miodem, ale smak nadal nie był dla mnie zadowalający.

 Jak już kiedyś pisałam nie potrafię dokładnie zmierzyć długości swoich włosów, różnica jest jednak widoczna gołym okiem, np. przy spinaniu włosów. 5 cm zostało zmierzone dziś, jeśli chodzi o podcięcie to nastąpiło ono 5 marca, ale było bardzo znikome.

Porównanie długości:


Jest to moje pierwsze zdjęcie porównawcze, więc wybaczcie jeśli nie jest zbyt dokładne.

Plan na kolejny kwartał to wcieranie serum Babuszki Agafii, rozpocznę go w maju i będzie trwał równo miesiąc.







12 komentarzy:

  1. Gratuluje wytrwałości :D Rzeczywiście wydać różnicę :D trzymaj tak dalej ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zupełnie niezłą :) to zdjęcie wykonałaś już po cięciu?

      Usuń
    2. Tak, te po prawej jest dzisiejsze:)

      Usuń
  3. Nic nie przebije okropnego smaku drożdży... Ja teraz zamierzam zacząć jakąś kurację, może skuszę się na tę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włoski! Wesołych Świąt, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz włosy, zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez wlasnie chce rozpoczac kuracje z tym serum ziolowym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaakie długie :) ja ze swoimi nie daję sobie rady jak są zbyt długie, przytłaczają mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że trafiłeś na mojego bloga. Dziękuję za każdy cenny komentarz przez ciebie pozostawiony;)
Bądź szanującym się człowiekiem i nie SPAMUJ.
SPAM to komentarz obraźliwy (taki zostanie usunięty) lub z adresem twojego bloga.